64f54664 "BUCATE PENTRU CEI MICI SI MARI...": RENUMITA SALATA DE VINETE

Va astept in bucataria mea....

Va astept in bucataria mea....

joi, 14 aprilie 2011

RENUMITA SALATA DE VINETE




Toata lumea stie sa faca o salata de vinete, dar m-am hotarat sa postez reteta mea de salata de vinete si e singura salata care imi place cel mai mult. Eu am folosit vinete congelat, dar bine ca mai bune sunt atunci proaspete.





INGREDIENTE:




  • 1 punga de vinete;


  • sare;


  • ulei;


  • ceapa;


  • rosii cherry;


  • paine prajita.


Pentru ca vanata sa ramana deschisa la culoare pun sare inainte de a o gati si o amestec cu o lingura de lemn pana devine alba o dau prin robotul de bucatarie si o amestec cu ulei cum facem maioneza pun ulei, amestec si tot asa pana isi schimba culoare spre alb. Se da ceapa prin razatoare si se potriveste de gust cu sare. Se decoreaza cu rosii si ceapa taiata feliute pe deasupra. Se serveste pe feliute de paine prajita si cu feliute de rosii.




Truc: Pentru ca vinetele sa ramana albe trebuiesc curatate calde atunci cand le-ati copt si frecati-le un pic cu sare, le lasati la scrus si le puneti in pungute pentru iarna. Vor ramane albe si nu se vor mai inchide la culoare.


POFTA MARE LA CEI MARI!

Niciun comentariu: