64f54664 "BUCATE PENTRU CEI MICI SI MARI...": MANCARICA DE MAZARE

Va astept in bucataria mea....

Va astept in bucataria mea....

miercuri, 13 aprilie 2011

MANCARICA DE MAZARE





Dragi cititori am luat o pauza de respiro, asa am simtit ca am nevoie sa renunt pentru o vreme, dar am revenit cu forte noi si noi retete pe care vreau sa le impartasesc cu voi. Si fiindca este post in continuare am facut o mancarica de mazare. Nu stiu voi cum o faceti, dar eu asa o fac.

INGREDIENTE:
  • 500 GR MAZARE BONDUELLE-LA CUTIE;
  • 2 CUTII DE SUC CIRIO;
  • 2 CEPE MARI;
  • 2 MORCOVI;
  • 1-2 FIRE DE CEAPA;
  • MARAR VERDE;
  • FOI DE DAFIN;
  • SARE;
  • PIPER;
  • CIMBRU.

Dupa ce au fiert se adauga mazarea si se mai lasa la fiert si dupa se pune 2 cutii de suc de rosii cirio si se mai lasa la fiert pana scade si se adauga la sfarsit condimentele sare, piper si cimbru mararul tocat marunt.


Se toaca marunt ceapa si morcovul si se caleste in putin ulei; se adauga putina apa si se lasa sa se fiarba.



POFTA MARE LA CEI MARI!

Niciun comentariu: