64f54664 "BUCATE PENTRU CEI MICI SI MARI...": VESTEA BUNA....

Va astept in bucataria mea....

Va astept in bucataria mea....

vineri, 3 decembrie 2010

VESTEA BUNA....

Sambata de cum m-am trezit m-am dus direct la geam si vazusem ca a nins eram asa de fericita. Tin minte cand eram copil: deabia asteptam sa ninga...visam noaptea ca afara a nins(imi doream mult sa ninga) si cand ma trezeam a doua zi zapada era asternuta.....era o mare bucurie pentru mine ca pentru orice copil....veneau cadourile....

Ma duceam la tara la bunica mea acolo era mai placut de sarbatori: asteptam mascatii sa vina sa ne ure...mergeam si noi cu uratul si faceam banuti.....din ei ne luam dulciuri-era asa de frumos. Faceam om de zapada si il imbracam sa nu-i fie frig...era foarte placut...asteptam sa faca mama si bunica mancarurile traditionale de sarbatori, dar in primul rand turtele cu nuca si cu julfa erau o placere.....

Era frumos; asa a trecut si copilaria noastra; frumos sa iti amintesti cu drag de copilarie....

Dar m-am trezit din vis pentru ca primisem un telefon de la prietena mea care era internata la Iasi, aceea care a nascut baietelul pe Darius Stefan. Eram speriata.....imi era frica de ce imi va spune....mai ales ca doctorii nu ii dadu-se sperante ca se va face bine...

Imi dadu-se vestea....una buna...baiatul ei se facu-se bine nu mai era conectat la aparate si tot felul de fire, acum respira singur si cu ambiii plamani....i se refacu-se si celalalt plaman.

Plangea de fericire...de fapt si eu....era cea mai buna veste care o primisem vreodata. Am inchis telefonul si am inceput sa plutesc de fericire....se intamplase o minune.

Cred ca de fapt un miracol s-a intamplat: noi ne rugam zilnic sa isi revina Darius Stefan si ruga noastra a fost ascultata:dupa 10 zile de lupta, Darius Stefan si-a revenit. Si asta cu ajutorul lui Dumnezeu: trebuie sa avem incredere in El ca ne va ajuta si ne asculta zilnic; trebuie sa ne rugam cat mai mult la Dumnezeu si totul va fi bine....l-a ajutat pe Darius Stefan...copilasul care nimeni nu ii dadea nici o speranta....si acum este bine.
La sfarsitul saptamanii viitoare daca va fi bine, ii vor da drumul acasa si mamei si baiatului, doctorii i-au spus ca in urma acestei experiente neplacute, nu va avea urmari-va fi perfect sanatos....chiar daca s-a nascut prematur....
Ii multumim lui Dumnezeu pentru cat de mult a ajutat aceasta familie: copilasul va fi acasa inainte de sarbatori....a luptat pentru viata lui....a trait pentru a-si vedea familia.....

Niciun comentariu: